Inventura i kako je efikasno provesti – radionica 30.10.2019. u Zagrebu

kolovoz 11, 2019 Oznake:

Bliži se kraj godine, a samim time i obaveza provođenja godišnjih inventura. Osim zakonske obveze nužno je utvrditi stvarno stanje sa stanjem u poslovnim knjigama. Svaki vlasnik mora štititi svoj kapital i imovinu, a upravo Vam inventura daje mogućnost da ustanovite stvarno stanje.

Da li ste spremni za inventuru? Nemojte stvari prepustiti slučaju jer dobra i kvalitetna priprema, kao i definiran proces upravljanja zalihama, preduvjet su za uspješno provođenje inventure. Prijavite se na ovu interaktivnu radionicu i naučite provesti inventuru na efikasan i kvalitetan način.

Pripremite se na vrijeme za godišnju inventuru! 

Radionica je namijenjena voditeljima skladišta, logistike, nabave, planerima proizvodnje, poslovođama, članovima timova za provođenje inventura te vlasnicima i direktorima. Uz praktične primjere iz prakse, simulacije slučajeva te međusobnu razmjenu iskustava sudionika, steći ćete najnovija znanja iz područja upravljanja zalihama.

SADRŽAJ RADIONICE:

  • skladišno poslovanje: organizacija skladišta, vođenje skladišta, resursi, dokumentacija i IT podrška, kontrolne točke u radu skladišta,
  • upravljanje zalihama: planiranje zaliha i naručivanje, problemi sa zalihama i njihova kontrola, veličina zaliha i rizici,
  • inventura: priprema inventura, kako napraviti inventuru, inventurni manjak, inventurni višak, koje su najčešće greške i kako ih izbjeći.

PREDAVAČNataša Cikač, konzultant za nabavu i upravljanje zalihama

TERMIN: srijeda 30.10.2019. od 09:00-15:30

LOKACIJA: hotel Westin, Zagreb

CIJENA: 1.390 kn + pdv

NAPOMENA: Broj mjesta je ograničen, zato na vrijeme rezervirajte svoje mjesto!